Pages in topic:   < [1 2]
onbemande helpdesk bij van Dale
Thread poster: Jurgen Paermentier
liekem (X)
liekem (X)
Even inbreken... May 24, 2009

... als buitenstaander, die van Dale 2009 heeft gekocht. Heeft iemand de versie 2009 geinstalleerd op een pc met Vista? Die software werkt bij mij helemaal niet samen met Word, terwijl ze dat wel beloven (ze hebben nieuwe invoegtoepassingen gebruikt). Na 44 mailtjes heen en weer, hebben ze gemeld dat ze er niets aan gaan doen en hopen dat het in de volgende versie (2010) in orde komt. Heeft iemand anders al gewerkt met 2009 waar het wel gelukt is in samenwerking met Word onder Vista?

 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 19:21
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
Misschien heeft het beveiligingsprogramma je pc inbraakbestendig gemaakt? May 25, 2009

Bij mij werkt het wel.
Wanneer ik in Word een woord selecteer, en onder Invoegtoepassingen op het Van-Dale-2009-pictogrammetje klikt, verschijnt het woordenboek met het geselecteerde woord als lemma.
Ik gebruik die invoegtoepassing trouwens nooit, ik kopieer het woord en ga dan met Alt + Tab naar het woordenboek. Wanneer de cursor dan nog in het invulvak staat te dansen, kun je dat vakje invul- of plakgereed maken door een keer op Enter te drukken of door op Ctrl + F te drukken.


 
blomguib (X)
blomguib (X)  Identity Verified
Local time: 14:21
English to Flemish
+ ...
opgegeven Jun 4, 2009

Ik heb dus eind vorig jaar eveneens VDGW (4-talig) aangekocht, op het moment dat ik in Europa was....heb gekeken naar de "systeemvereisten" (Vista,...) op de verpakking, en die kwamen overeen met mijn systeem. Het ding heeft 1 maand gewerkt, en daarna moest ik mijn schijf, om praktische redenen, anders inrichten waarvoor een herformattering nodig was. De herinstallatie van VDGW had geen probleem mogen zijn....
Tot daar de theorie...
De praktijk is een grote brok ellende, frustratie,
... See more
Ik heb dus eind vorig jaar eveneens VDGW (4-talig) aangekocht, op het moment dat ik in Europa was....heb gekeken naar de "systeemvereisten" (Vista,...) op de verpakking, en die kwamen overeen met mijn systeem. Het ding heeft 1 maand gewerkt, en daarna moest ik mijn schijf, om praktische redenen, anders inrichten waarvoor een herformattering nodig was. De herinstallatie van VDGW had geen probleem mogen zijn....
Tot daar de theorie...
De praktijk is een grote brok ellende, frustratie, en verloren tijd gebleken. VDGW deed het na twee maanden nog steeds niet. Het resultaat is dat ik het heb opgegeven en de aankoop als verloren geld heb aanvaard.

Het interesseert mij niet of mijn processor een dual- of quad-processor, is (quad in mijn geval)...of dat er honderd dwergjes in mijn computer zitten die het werk verrichten....als ik naar de systeemvereisten van een product kijk, en die kloppen, dan moet dat voldoende zijn....ik ga echt geen dagen achter helpdesks aan die steeds opnieuw van nul beginnen (als ze al daadwerkelijk bereikbaar zijn / helpen!)...Een heel teleurstellende ervaring.....
Collapse


 
Pages in topic:   < [1 2]


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


onbemande helpdesk bij van Dale






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »